TILMELDING ÅBNER 28/7 KL. 18: Foredrag med Hans Hasselbalch

Tilmelding til foredrag med Overlæge, Professor, dr. med. Hans Hasselbalch 15. august 2024 i Roskilde åbner søndag den 28. juli 2024 kl. 18.

Link til tilmelding vil være tilgængeligt fra forsiden af Dansk MPN Forenings hjemmeside, når tilmeldingen åbner.

Hvis du har problemer med at tilmelde dig via hjemmesiden, kan du også tilmelde dig via mail til mpn@danskmpnforening.dk eller på tlf. 51 94 15 86 (indtal på telefonsvarer).

BEMÆRK dog venligst, at også telefonisk tilmelding først åbner 28. juli kl. 18.

Tilmelding til fysisk deltagelse efter først-til-mølle-princippet. Der er et begrænset antal pladser.

Mulighed for virtuel deltagelse uden begrænsninger og med mulighed for tilmelding helt til og med dagen før foredraget.

Arrangementet er gratis for medlemmer, støttemedlemmer og æresmedlemmer. Gæster betaler 50 kr. til forplejning.