AFBUD FRA FOREDRAGSHOLDER: Foredrag med Hans Hasselbalch 15/8 2024

Foredragsholder, Professor, Overlæge, dr. med. Hans Hasselbalch har desværre måttet melde afbud til foredraget 15/8.

Derfor er programmet ændret til følgende:

Formand Per Kjær Erichsen fortæller grundlæggende om MPN-sygdommene.

Deltagerne får lejlighed til at stille spørgsmål, som Per besvarer efter bedste evne.

Der vil være mulighed for at pulje nogle spørgsmål, som Per sender videre til Hans og får svar fra Hans, som så vil blive formidlet til foreningens medlemmer på et senere tidspunkt.

Alle tilmeldte vil blive kontaktet om ændringen i løbet af i dag, onsdag den 14/8 2024, således at de hver især kan tage stilling til, om de stadig vil deltage, og således ikke deltager på falske præmisser.

Der vil fortsat blive serveret sandwich, kage, kaffe og vand til de fremmødte.

Formand Per Kjær Erichsen beklager ændringen, men har valgt ikke at aflyse arrangementet og har fundet denne løsning i samråd med Hans’ sekretær, Mette Grymer.

Hans beklager også og sender sine hilsener til os, som han kalder sin “MPN-familie”.