Hvis du endnu ikke har betalt kontingent: Overfør da venligst beløbet via MobilePay til nr. 16435 eller via bankoverførsel til Danske Bank, reg. nr. 1551 - kontonr. 0016622354.
Når vi har registreret din betaling, giver vi dig adgang til medlemsområdet, og du får besked pr. mail.
Bemærk venligst, at hvis der går lang tid, før du modtager en mailbekræftelse, kan det skyldes, at vi først skal registrere din betaling manuelt, og at vi også lider af en MPN-sygdom.
Hvis du allerede har betalt kontingent, ignorér da venligst den første mail, du modtager. Der kommer i så fald snart en anden mail, som bekræfter dit medlemskab og registrering af din betaling. Hvis du modtager en mail med opkrævning af kontingent, selvom du allerede har betalt kontingent, skyldes det typisk, at du ikke har indmeldt dig/ fornyet dit medlemskab via hjemmesiden, eller at der skete en teknisk fejl i forbindelse hermed, og at vi derfor midlertidigt overtager din konto og indmelder dig/ fornyer dit medlemskab, da dette er nødvendigt for at oprette dig korrekt i systemet. Dette afstedkommer en mail med opkrævning af kontingent, fordi systemet tror, at du har fulgt den normale procedure og indmeldt dig, hvorefter du har betalt kontingent. Når du gør det i den omvendte rækkefølge eller blot betaler kontingent uden at indmelde dig/ forny dit medlemskab, tror systemet, at du endnu ikke har betalt kontingent. Men alt er i orden, hvis du snart modtager en bekræftelsesmail på din indmeldelse/ fornyelse. Så venligst afvent næste mail, tak. Den vil typisk komme inden for få minutter efter den første mail.
Hvis (dele af) de mails, du modtager som følge af din indmeldelse/ fornyelse af medlemskab, er på engelsk, skyldes det, at oversættelsen ind imellem ikke slår igennem af tekniske årsager. Det beklager vi.